مجله علمی - تفریحی
گرداوری برترین ها در این وبلاگ

شما میتوانید با استفاده از سیستم هایی که برایتان فراهم است بازی های PC یا همان کامپیتور را  از طریق HD TV بازی کنید و لذت ببرید.اما چگونگی اتصال سیستم با HD Tv تان و تنظیماتی که حتما باید انجام دهید را در اینجا فرا خواهید گرفت.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, توسط ارمین

این مقاله 15 ترفند افزایش سرعت کاربری را به شما آموزش می‌دهد. ترفند‌هایی که احتمالا بعضی از آنها را اصلا نمی‌دانید. ممکن است بگویید "یکی دو ثانیه دیر یا زود فرقی نمی کند" اما توجه داشته باشید که اولا اکثر کارهای ما با PC تکرار مکررات است و همین یکی دو ثانیه‌ها در یک دوره کاربری دو ساعته ممکن است به نیم ساعت برسند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

زندگی و فعالیت وبسایت شما با تعداد بازدید کنندگان آن رابطه مستقیمی دارد. بازدید کننده هدفمند ، عامل موفقیت وبسایت ها بوده است .کسب بازدید کننده برای وبسایت ها خیلی سخت و مشکل است و به زمان بسیار زیادی برای نگه داری و جذب آن ها نیاز است .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط ارمین

شاید قبلا در مورد ترفندهای گوگل و روش های هوشمندانه تر برای جستجو ، مطالبی را خوانده باشید . برخی کلمات کلیدی و دستور العمل ها هستند که با انجام آنها میتوانید راحت تر ، سریع تر و دقیق تر به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:, توسط ارمین

ین روزها واژه سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در دارندگان سایت بسیار رایج شده است. بسیاری از مدیران سایت این مبحث را بسیار پیچیده می دانند و فکر می کنند برای بهبود رتبه سایت در گوگل مجبوریم چند میلیون تومان هزینه کنیم تا کارهای عجیب و غریبی انجام شود و سایت ما در اولین تنایج جستجوی گول ظاهر شود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

در صورتی که برای عضویت در سایت های مختلف از مرورگر کروم استفاده می کنید و برای امنیت بیشترپسوردهای متفاوتی را حین ثبت نام انتخاب و وارد می کنید ، یکی از دغدغه ای شما فراموشی پسوردهای مختلف وارد شده خواهد بود.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

در هر ورژن جدیدی که از یاهو مسنجر عرضه میشود ، این نرم افزار مقدار فضای بیشتری از رم را اشغال میکند. این اشغال کردن فضای رم باعث کندی بسیار زیاد سرعت کامپیوتر میشود. در این ترفند قصد داریم 3 روش بسیار عالی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آنها میتوانید این میزان فضای اشغالی را بکاهید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

1-استفاده از آیکونهای کوچک تر برای داشتن فضای بیشتر: برای اینکه هنگامی که پنجره ی فایرفاکس در مقابل شما باز است فضای بیشتری برای مطالعه صفحات وب بر روی مانیتورتان داشته باشید بهتر است از آیکونهای کوچکتر در تولبار فایرفاکس استفاده کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

 قصد داريم ترفندي را به شما معرفي کنيم که با بهره‌گيري از آن مي‌توانيد اين کدها را روي کامپيوتر و بدون نياز به اتصال به اينترنت امتحان کنيد و پس از تاييد، آن‌ها را در وبلاگ خود قرار دهيد. 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

  انتخاب يک آنتي‌ويروس مناسب براي رايانه، دغدغه‌اي است که خيلي‌ها به آن دچار هستند؛ انتخابي که مي‌تواند امنيت رايانه را تقويت کند، انتخاب حساسي است اما واقعيت اين است که هيچ آنتي‌ويروسي تضميني نيست و حتي سازندگان نيز حاضر نيستند محصولات خود را تضمين کنند به‌طوري‌که اگر مشتري به بدافزار دچار شد، هزينه‌اي پرداخت کنند و يا زير بار مسئوليت بروند و اين موضوع نشان مي‌دهد که ويروس‌نويسان يک قدم جلوتر هستند.



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط ارمین

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد